سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به آموزش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :0
کل بازدید :3350
تعداد کل یاداشته ها : 0
103/7/7
9:42 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
بغض بی صدا[0]
همیشه توی آسمون از یه ارتفاعی به بعد ،دیگه هیچ ابری وجود ندارهپس هروقت آسمان دلت ابری شد.بهابرهانجنگ سعی کن کمی اوج بگیری.

خبر مایه
خدایا عاشقم کرده

 کنار من نمیمونه

 داره دل میکنه میره میگه دیگه پشیمونه

               خدایا عاشقم کرد و حالا از بودنم سیره

دل بی رحمه اون حالا یه جای دیگه ای گیره

            خودش با من نمیمونه میگه قسمت ما اینه

 میزاره گردن تقدیر گناهش رو نمیبینه

         چه سال نحسی امسال چه روزای بدی دارم

                                   اهای تقویم پر پاییز ازت بیزار بیزارم

 

 تو تعبیر کدوم خوابی

              کدوم کابوس بی پایین

چقدر دل میبری ساده 

             چقدر دل میکنی اسون

 کدوم مهمون ناخونده منو از قلب تو رونده

               نگاتو کی ازم دوزدید

                          دل من رو کی سوزونده

    خودش با من نمیمونه میگه قسمت ما اینه

                             میزاره گردن تقدیر گناهش رو نمیبینه

چه سال نحسی امسال

                        چه روزای بدی دارم 

      اهای تقویم پرپاییز ازت بیزار بیزام